مشروح خبر

بیست و هشتمین جلسه هیات امنای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

بیست و هشتمین جلسه هیات امنای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

بیست و هشتمین جلسه ی هیات امنای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) هفتم بهمن ماه ۹۷ باحضور هیات رییسه دانشگاه و رییس و معاونین و مدیران این مجتمع بیمارستانی در این مرکز برگزار شد.
در این جلسه عملکرد حوزه های معاونت های توسعه و برنامه ریزی، معاونت درمان، آموزش، پژوهش و امور بین الملل توسط معاونین مرکز تشریح شد. از دیگر دستور کارهای این جلسه گزارش پیشرفت برنامه های در دست اقدام و برنامه های آتی در حوزه پروژه های عملکردی توسعه ای و همچنین بررسی چالش ها و موانع برنامه های در دست اقدام بود.
دراین جلسه دکتر مرادی با اشاره به اینکه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) نمادی از دانشگاه و اصلی ترین و مهم ترین مرکز دانشگاه است گفت: وجود تخصص های مختلف، تخت های بیمارستانی، تخت های ویژه، تجهیزات پیشرفته پزشکی و تجمع خدمات، این مجتمع را در مرتبه اهمیت بالایی قرار داده است. وی ادامه داد: این مرکز، به تبع پذیرش بدحال ترین بیماران استان، با مشکلات بیشتری هم روبروست که با تعداد بالای اعضای هیات علمی، پتانسیل های قوی، مدیریت بسیار خوب و پرسنل توانمند این مجتمع، همیشه بر مشکلات غلبه کرده و سربلند بوده است.
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) اعضای هیات علمی و پرسنل خوب را از پشتوانه های محکم مرکز در رسیدن به اهداف عالی ذکر کرد و خواستار پیگیری بحث سپتیک بیمارستان و همچنین تجهیز و راه اندازی فوری بخش LDR بیمارستان شد.
معاون توسعه و برنامه ریزی مرکز در جلسه هیات امنای مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گزارشی ازعملکرد مالی، تراز مالی مرکز، وضعیت نیروی انسانی، وضعیت پیشرفت پروژه های درحال اجرا و پروژه های در دست اقدام را ارائه نمود. وی در ادامه گزارش، چالشهای پیش رو در خصوص نیاز به تعمیر، ارتقا و نوسازی تجهیزات پزشکی و نیازمندیهای موجود دراین زمینه را بیان کرد.

رسانه جدید

----------
پایان خبر

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید