مشروح خبر

️کرونا، مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را کاهش داد

️کرونا، مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را کاهش داد
 
💠دکتر سروش رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) روز شنبه 24 خرداد در گفتگو با خبرنگار مهر'گفت:
 
شیوع کرونا مراجعات به بزرگترین مرکز آموزشی-درمانی غرب را به یک‌سوم کاهش داده است.آمار مراجعه مردم به بیمارستان امام رضا (ع) به دلیل ترس از مبتلا شدن به کرونا کم شده و به حدود یک سوم رسیده و آمار بیماران بستری هم پایین آمده است وهمچنین آمار عمل‌های جراحی‌ها نیز حدود یک سوم شده است.
وی ادامه داد:ما نگرانی مردم را در این زمینه درک می‌کنیم اما در این بیمارستان تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از سرایت کرونا رعایت می‌شود.
 
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)افزود:از مردم خواهش می‌کنیم به دلیل شیوع  کرونا، به هیچ عنوان برای ملاقات بیماران به بیمارستان مراجعه نکنند و برای سلامتی خود و بیماران نکات و تذکرهای مسئولان را جدی بگیرند.
دکتر سروش به افزایش تستهای انجام شده در کلینیک بوستان اشاره کرد وگفت: از ۲۳ فروردین که آزمایشگاه تخصصی تست کرونابه صورت سرپایی در آزمایشگاه کلینیک بوستان راه اندازی شده تا کنون بیش از ۴۰۰۰ تست در این آزمایشگاه انجام شده است که در روزهای ابتدایی  ،حدود ۲۰ درصد تستهای انجام شده مثبت بود که به تدریج این درصد بالاتر رفت واکنون به بیش از ۳۰ درصد رسیده است .در این آزمایشگاه با همت نیروهای آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) اکنون روزانه ۱۵۰ تست تشخیص کرونا برای همشهریان انجام می‌شود.
 
✔️گفتنی است در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۷۵۰ پرستار و سایر بخش‌های پیراپزشکی، پشتیبانی و خدماتی در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول به فعالیت
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید