مشروح خبر

اورژانس بزرگترین بیمارستان غرب کشور در آستانه یک تحول

اورژانس بزرگترین بیمارستان غرب کشور در آستانه یک تحول
 
دکتر بیدهندی رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا ( ع) روز 14 بهمن درگفتگو با روابط عمومی  اعلام کرد:تکمیل پروژه توسعه اورژانس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) از سر گرفته شده است.
 
وی گفت: این پروژه به مدت ۲ سال متوقف شده بود که در جلسه ای که در تاریخ نهم آذرماه سال جاری با هیئت رییسه دانشگاه برگزار شد ،تکمیل آن به دلیل بحران کرونا و کمبود فضای اورژانس در اولویت قرار گرفت . دکتر بیدهندی گفت:خوشبختانه با همت رییس دانشگاه و معاونت توسعه ومدیریت منابع ،عملیات اجرایی مجددا شروع شد و دو ماه پیش کار تکمیل پروژه از سر گرفته شد و الان حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است ان شاء الله در اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.
 
 
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) ادامه داد :ورژانس جدید  ۲۷۰۰ متر مربع مساحت دارد  و دارای ۴۲ تخت بستری ،۱۲ تخت آی سی یو و یک اتاق عمل، و بخشهایی چون بخش vip ،اورژانس سرپایی و پاویون پرسنل می باشد.
 
 
وی با بیان کرد : راه اندازی این اورژانس کمک بزرگی است به مردم این منطقه ،چرا که این مرکز همیشه در اوج بحرانها چه در بحران زلزله سرپل ذهاب و چه در بحران کرونا به عنوان یک نقطه امید، هم برای دانشگاه و هم برای مردم عمل کرده است و در صورت پیک دوباره کرونا نیاز مبرم به تختهای این بیمارستان مخصوصا تختهای اورژانس خواهیم داشت .
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید