مشروح خبر

۸۰ درصد "تخت‌های اختصاص یافته به کرونادر بزرگترین مجتمع بیمارستانی غرب کشور پُر شد

۸۰ درصد "تخت‌های اختصاص یافته به کرونادر بزرگترین مجتمع بیمارستانی غرب کشور پُر شد
 
دکتر بیدهندی رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری ایسناگفت:در حال حاضر ۱۶۰ تخت این مجتمع به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است و ۸۰ درصد ظرفیت این تخت‌ها پُر شده است واز مجموع تخت‌های درنظر گرفته شده ۸۰ تخت در بیمارستانهای گلستان و نسیم که زیرمجموعه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) هستند، استقرار دارد .
 
وی افزود: ۶۰۰ تخت موجود در ساختمان مرکزی بیمارستان امام رضا(ع) نیز حدود ۸۰ تخت به این بیماران اختصاص داده شده و عملا یک طبقه این بیمارستان به بحث درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است،در مجموع از ۱۶۰ تخت درنظر گرفته شده در این مجتمع بیمارستانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، هم اکنون حدود ۱۳۰ تخت آن پُر شده است.
 
دکتر بیدهندی با اشاره به اینکه امکانات بخش درمان محدودیت دارد، گفت:در پیک قبلی کرونا در آبان ماه نهایتا توانستیم ۴۰۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص دهیم، چرا که امکان تعطیلی برخی بخش های درمانی وجود ندارد و بیماران دیگری هم هستند که باید کار درمان آنها انجام شود.
 
وی ادامه داد:امیدواریم با همکاری مردم پیک چهارم کرونا به اوج خود نرسد، چرا که در آنصورت خسارت های مالی و جانی بسیاری متحمل خواهیم شد.
 
رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)بیان کرد :تعداد ۹ دستگاه اکسیژن ساز در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع)نصب و راه اندازی شده است که از این تعداد هفت دستگاه در ساختمان اصلی بیمارستان و دو دستگاه نیز در بیمارستان گلستان مستقر است که یکی از این دستگاه ها اخیرا به مجموعه اضافه شود اما هرچقدر هم تجهیزات اضافه کنیم باز هم حد مشخصی دارد و بیشتر از آن امکان پذیر نیست و امیدواریم به جایی نرسیم که جایی در بیمارستان برای بستری بیماران نماند.
 
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید