مشروح خبر

♦️ریاست و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در پیامی ضمن عرض تبریک روز پرستار...

♦️ریاست و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در پیامی ضمن عرض تبریک روز پرستار...
 
♦️ریاست و مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در پیامی ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی صبر و استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) و شروع هفته پرستار و روز پرستار‌ آورده اند : ......

.

.

پرستار
پرستاران به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های حوزه درمان، نقش بسزایی در حفظ، تامین و ارتقای سلامت جامعه دارند.
🔹️در این پیام آمده است، نام گذاری ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها بانوی بزرگوار عرصه کربلا به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه به پرستاران است و فرصتی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.
🔹️پرستاران به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های حوزه درمان، نقش بسزایی در حفظ، تامین و ارتقای سلامت جامعه دارندو تحقق چشم انداز نظام سلامت با هدف دستیابی به جایگاه اول سلامت در منطقه تا سال ۱۴۰۴ بدون ارتقاء علمی  و همت بلند پرستاران میسر نیست.
🔹️بدون تردید یکی از بازوهای توانمند دانشگاهها در حوزه سلامت وجود پرستاران و گروههای پرستاری است که با حضور پرمهر و عاطفه خود در بیمارستانها و بر بالین بیماران علیرغم طاقت فرسا بودن شغلشان با قلوبی آکنده از عشق و محبت صادقانه و خالصانه شبانه روز در خدمت بیماران هستند.
♦️اینجانبان ضمن تبریک این روز به تمامی پرستاران تلاشگر به ویژه پرستاران پرتوان و خدوم مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، امیدواریم ستاره‌ی زندگی و آفتاب مهرتان
پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد و همواره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد.

پرستار

پرستار
پرستار
پرستار
پرستار
پرستار

ارم

۱۰ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید