مشروح خبر

🔺️🔻مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در پیامی از مدیران ، مسئولان و پرسنل مجتمع که در تجهیز و راه اندازی بخش IPD از ابتدا تا بهره‌برداری قدمی برداشته اند تقدیر و تشکر کرد .

🔺️🔻مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در پیامی از مدیران ، مسئولان و پرسنل مجتمع که در تجهیز و راه اندازی بخش IPD از ابتدا تا بهره‌برداری قدمی برداشته اند تقدیر و تشکر کرد .
 
حیدری
🔺️🔻مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در پیامی از مدیران ، مسئولان و پرسنل مجتمع که در تجهیز و راه اندازی بخش IPD از ابتدا تا بهره‌برداری قدمی برداشته اند تقدیر و تشکر کرد.

🔶️در این پیام آمده است :🔻🔻

💠مسئولین محترم واحدها و پرسنل فهیم مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع)

🔹️یقیناَ توسعه و پیشرفت مجتمع مرهون تلاش های بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این قطب درمانی قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند.

🔷️لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»،
 از جناب آقای کامران وفایی مدیر خدمات پرستاری  و همکاران ایشان ،جناب مهندس فرنیا و تیم حوزه دفتر فنی مرکز ،جناب مهندس کیوان امانی مسئول واحد نظارت و همکاران ارزشمند تاسیسات ، جناب آقای سامان صفی مدیر حراست و همکاران زحمتکش حفاظت فیزیکی ، جناب اقای علیرضا فرجاد مدیر خدمات پشتیبانی ، معاونین ایشان و همکاران ارزشمند حوزه خدمات ،جناب مهندس ایل بیگی و همکاران حوزه تجهیزات پزشکی ، مسئول امور فرهنگی ، واحد روابط عمومی و سمعی بصری ، مسئول واحد بیماران بین الملل ، جناب آقای اسفندیارجمشیدی و همکاران حوزه تدارکات و انبار مرکزی مجتمع که در روزهای اخیر با تلاش‌های شبانه روزی بستر افتتاح و بهره‌برداری از بخش بیماران بین الملل را فراهم آورده‌اند تقدیر و تشکر نمایم.

🔹️سلامتی وموفقیت روزافزونتان را ازدرگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

✔️کیومرث حیدری 
 مدیریت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع)

🔰@kumsemamreza
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید