مشروح خبر

🔺️🔻تاکید رییس دانشگاه بر تسریع در اجرای طرح توسعه ای بخش NICU و CCU بیمارستان امام رضا(ع)

🔺️🔻تاکید رییس دانشگاه بر تسریع در  اجرای طرح توسعه ای بخش NICU و CCU بیمارستان امام رضا(ع)
🔺️🔻تاکید رییس دانشگاه بر تسریع در  اجرای طرح توسعه ای بخش NICU و CCU بیمارستان امام رضا(ع)

✅️در هفته ملی جوانی جمعیت در نشستی، وضعیت اجرای طرح توسعه ای بخش NICU و CCU بیمارستان امام رضا(ع) با حضور رییس دانشگاه، معاونین توسعه مدیریت و منابع و غذا و دارو، مشاور و رییس دفتر ریاست ، رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و مسئولان مربوطه امروز در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

💢دکتر محمدی رییس دانشگاه:👇👇

🔸توسعه تخت های NICU  یکی از بهترین راه ها برای کاهش و جلوگیری از مرگ و میر نوزادان پس از تولد می باشد .

🔸خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسعه خوبی در بحث تخت های ویژه در استان صورت گرفته است اما یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم کمبود تخت های ویژهNICU و CCU  در بیمارستان امام رضا(ع) می باشد.

🔸با پیگیری های انجام شده  به زودی تعداد ۱۷ تختNICU و PICU جدید در بیمارستان محمد کرمانشاهی راه اندازی خواهد شد و بسیاری از مشکلات  اطفال و نوزادان در این بخش مرتفع خواهد شد و بسیار کمک کننده خواهد بود.

🔸 برای افزایش تخت های ویژه در سطح استان برنامه داریم ، ۲۴ تخت  ویژه نیز در بیمارستان فارابی راه اندازی خواهد شد.

🔸با توجه به اینکه بیمارستان جوانرود پس از بیمارستان های معتضدی و امام رضا(ع) بیشترین تعداد زایمان را  دارد،  تعداد ۴ تختNICU  نیز ظرف یک ماه آینده در بیمارستان جوانرود اضافه می شود .

🔸باتوسعه  بخش های NICU و CCU بیمارستان امام رضا (ع) و  با اضافه شدن ۱۴ تختNICU و ۱۶ تخت CCU به بیمارستان امام رضا ( ع) مشکلی از نظر تخت های ویژه در استان نخواهیم داشت.

بازدید

 

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید