مشروح خبر

آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)

آیین تکریم و معارفه رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)
کتر سیفی معاون درمان دانشگاه :

مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) یکی از مراکز آموزشی درمانی مهم دانشگاه است ، در حال حاضر این بیمارستان در ۲۰ رشته تخصصی پذیرش دستیار دارد و در رشته های فوق تخصصی از جمله رشته های رادیواینترونشن، استروک و پیوند مغز استان جزء پیشگامان علم و تکنولوژی در غرب کشور است و از افتخارات دانشگاه محسوب می شود.

از زحمات دکتر نصیری در زمان تصدی ریاست بیمارستان امام رضا(ع) صمیمانه قدردانی می نمایم و برای دکتر سپاهی که از نیروهای کارآمد و پر تلاش دانشگاه هستند آرزوی موفقیت دارم‌.

با وجود مشکلاتی که در بیمارستان امام رضا (ع) وجود دارد تمام تلاش ما در این مرکز ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بهترین نحو ممکن است و برای نیل به این مهم به همکاری و همراهی همه شما عزیزان نیازمندیم.

دکتر نصیری

از همکاری و زحمات تمام پرسنل تلاشگر مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در این مدت بسیار سپاسگزارم، هدف اصلی تیم مدیریتی این مرکز همواره فراهم ساختن امکانات و زیرساخت‌های لازم در راستای ارائه خدمات درمانی و آموزشی بوده است و در این مسیر نهایت تلاش خود را انجام داده ایم. 


ادرس مطب
ادرس مطب
ادرس مطب
ادرس مطب
ادرس مطب


از حمایت های دکترمحمدی رئیس دانشگاه نیز سپاسگزارم و امیدوارم دکتر سپاهی در راستای ارائه خدمات مطلوب درمانی در این مرکز به مردم استان موفق باشد.

دکتر جواد نادر سپاهی رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع)  :

از زحمات دکتر نصیری که در جهت ارتقا مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با تمام توان تلاش کرده اند تشکر میکنم.

امیدوارم با همراهی و همکاری همه همکاران در این مجتمع بیمارستانی بتوانیم در ارائه خدمات درمانی مطلوب و شایسته مردم استان موفق تر از پیش عمل کنیم.
۲۰ اَمرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید