منشور حقوق بیمار:
1- دریافت مطلوب و ایمن خدمات سلامت حق بیمار است.
2- اطلاعات باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیار بیمار قرار بگبرد.
3- حق انتخاب و تصمیم گیری آزادانه بیمار در دریافت خدمات سلامت باید محترم شمرده شود.
4- ارائه خدمات سلامت باید مبتنی بر احترام به حریم خصوصی و رعایت اصل راز داری باشد.
5- دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است.
چشم انداز Vision
پیشرو و سرآمد در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، تشخیصی و درمانی در سطح کشور
رسالت Mission
بیمارستان امام رضا (ع) بزرگترین و مجهزترین مرکز آموزشی درمانی غرب کشور با بهره گیری مطلوب از سرمایه های ارزشمند سازمانی، منابع انسانی متخصص، متعهد، مجرب و روشهای نوین علمی، تجهیزات پیشرفته و مدیریت دانایی محور منطبق بر آخرین استانداردهای موجود روز، خدمات سلامت و قابل اعتماد را در عرصه آموزش، پژوهش، تشخیص و درمان به منظور بازتوانی، حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و جلب مشارکت ذینفعان ارائه می نماید.
مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) در یک نگاه
مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)، در 5 بهمن ماه 1384 به طور رسمی راه اندازی شد که در حال حاضر پذیرایی 714 بیمار می باشد. از جمله افتخارات کسب شده این مرکز می توان به کسب درجه ارزشیابی یک عالی به مدت 6 سال متوالی، اخذ گواهی نامه تعهد به تعالی در اسفند 88، گواهینامه اعتبار بخشی ملی با درجه یک در سالهای 1395-1393 و کسب گواهی معتبر ISO10004:2012 در زمینه رضایتمندی مشتریان اشاره نمود.
بخش های تشخیصی درمانی
بخشهای تشخیص این مرکز شامل:
آندوسکوپی، کولونوسکوپی، ERCP، فلوروسکوپی، اکوکاردیوگرافی، هولترمانیتورینگ، تست ورزش، برونکوسکوپی، آنژیوگرافی، سنگ شکن، پزشکی هسته ای،CT اسکن، MRI، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، کلینیک روانپزشکی و کلینیک ترک سیگار
رشته های تخصصی و فوق تخصصی موجود:
انواع جراحی ها شامل جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادراری، مغز و اعصاب، ارتوپدی، توراکس (قفسه سینه)، جراحی عروق، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان، سرویس تخصصی و فوق تخصصی کودکان، نوزادان، عفونی و طب اورژانس
سرویس های داخلی شامل:
قلب، غدد، گوارش، نفرولوژی ( داخلی کلیه)، مغز و اعصاب، خون و سرطان شناسی، رادیوتراپی، پرتودرمانی، آزمایشگاه پاتولوژی، رادیولوژی، فیزیوتراپی
راهنمای طبقات
طبقه |
بخش/ واحد
|
1 |
اورژانس (حاد، اطفال ، مامایی، سرپایی) ، ICU تنفس، پیوند کلیه، پیوند مغز استخوان ،اتاق عمل اورژانس ، داروخانه، اموال و انبارهای تدارکات و دارو، رختشویخانه، بانک صادرات ، واحدتأسیسات و موتور خانه مرکزی، واحد اکسیژن ساز و سیستم سانترال گازهای طبی در ضلع غربی و شمال غربی بیمارستان ، جایگاه امحاء زباله ، منابع آب شرب، سردخانه جسد، بوفه، دیالیز و فیزیوتراپی |
2 |
آزمایشگاه، بانک خون ، پاتولوژی ، آنکولوژی، رادیوتراپی، MRI، سنگ شکن، پزشکی هسته ای، CT اسکن، آنژیوگرافی، اینترونشن، پیس میکر، تست ورزش، هولتر مانیتورینگ، بانک صادرات، فتوکپی و مهد کودک ، پاویون استراحت دستیاران ، بوفه، خودپرداز |
3 |
پذیرش و مدارک پزشکی، واحد فتوکپی همراهان، نمازخانه، درمانگاه ، داروخانه ، آشپزخانه، دفتر پرستاری، حراست، معاونت آموزشی، آمفی تئاتر ، واحد خدمات و پشتیبانی، تجهیزات پزشکی، دپارتمان بیماران بین الملل (IPD) ،سالن انتظار همراهان بیمار کاندید عمل جراحی، آموزش به بیمار، واحد درآمد و ترخیص( کارشناسان بیمه) ،دفتر بهبود کیفیت، واحد کنترل عفونت ، واحد ایمنی بیمار، واحد مدیریت خطر حوادث و بلایا، روابط عمومی، بسیج جامعه پزشکی، واحد توسعه و تحقیقات ، مددکاری، واحد مراقبت از بیمار در منزل پس از ترخیص، بستری عمومی، انکولوژی1، بانک شیر، واحد پیگیری امور بیماران، واحد فتوکپی کارکنان، کتابخانه ، سالن مطالعات و کلاس های آموزشی |
4 |
اتاقهای عمل، بخش ICU جراحی(توراکس) ، ارولوژی2، دفتر ریاست، معاونت دارو و درمان، مدیریت امور اداری و مالی، حسابداری (با راه پله اختصاصی که روبروی دفتر پرستاری در سطح سوم مستقر می باشد)، دبیرخانه، واحد استرداد وجه |
5 |
بخش NICU ، بخش جراحی زنان (1)، بخش جراحی زنان (2) ، بخش لیبر و بلوک زایمان(RDL)، واحد ترخیص اقماری |
6 |
بخش اطفال، بخش PICU ، بخش جراحی عمومی زنان، واحد ترخیص اقماری |
7 |
بخش ICU جنرال ( B,A)، بخش جراحی عمومی مردان، بخش جراحی مغز و اعصاب ( جراحی 2) |
8 |
بخشPost CCU ، بخش CCU ، بخش ارتوپدی-هماتولوژی-انکولوژی2، نرولوژی، واحد اکوکاردیوگرافی، واحد ترخیص اقماری |
9 |
بخش داخلی (1)، بخش داخلی(2) ، واحد ترخیص اقماری |
10 |
بخش جراحی 5(اورولوژی)، بخش عفونی، واحد ترخیص اقماری |
استاندارد پوشش کارکنان
کلیه افرادی که به نوعی خدمتی به شما ارائه می دهند ،علاوه بررعایت استاندارد پوشش، موظف به معرفی خود با ذکر نام، سمت و نقش خود به شما می باشند.
رده های پزشکی
این بیمارستان یک مرکز آموزشی درمانی بوده و تمامی مراحل درمان تحت نظارت اساتید، دستیاران تخصصی و فراگیران(اینترن و استاژر) به شرح ذیل مدیریت می شود:
- استاد بخش : پزشک متخصص و یا فوق تخصص که عضو هیئت علمی می باشد.
- فلوشیپ : پزشکی که دوره فوق تخصصی را می گذراند.
- رزیدنت ( دستیار) : پزشکی که دوره تخصصی را می گذراند.
- پزشک عمومی : فارغ التحصیل رشته پزشکی است.
- اینترن: دانشجوی سال آخر پزشکی
استاژر: دانشجوی سال 4 و 5 پزشکی که تحت نظارت پزشکان ، اساتید و دستیاران رده های بالاتر فعالیت می کند.
فرآیند پذیرش(فلوچارت پذیرش)
بیمه طرف قرار داد و هزینه های قابل پیش بینی در سال 1340
رضایت آگاهانه
1- در هنگام پذیرش یک رضایت نامه کلی از شما گرفته می شود که شامل کلیه اقدامات مراقبتی، تشخیصی ،درمانی و جراحی است؛ اما این رضایت نامه برای اقدامات کافی نیست . لذا برای اقداماتی نظیر جراحی های مهم در خطرتزریق خون و سایر اقدامات تشخیصی درمانی که ممکن در زمان بستری برای شما انجام شود، تیم پزشک و پرستار پس از ارائه توضیحات لازم و دادن وقت مناسب به شما جهت تصمیم گیری ، رضایت آگاهانه اخذ می نمایند. لازم به ذکر است شما برای انجام اقدامات مختار هستید ، اما عواقب ناشی از نپذیرفتن اقدامات بر عهده خودتان است با این وجود پزشک پرستار توضیحات لازم را در خصوص اقدام مربوط به شما داده و شما با آگاهی کامل درمان را پذیرفته یا رد نمایید.
2- توصیه ما این است که پس از آگاهی کافی درمان پیشنهادی پزشکتان را بپذیرید معمولاً پزشکان بهترین درمان شخص را با توجه به شرایط بیمار در نظر می گیرند.
3- رضایت نامه دیگری برابر استفاده از اطلاعات پزشکی از شما گرفته می شود لطفاً بدون نگرانی همکاری نموده و مطمئن باشید محرمانگی اطلاعات پرونده شما کاملاً حفظ خواهد شد.
4- در ایام بستری شما ممکن است محققان برای شرکت در طرحهای تحقیقاتی از شما دعوت به عمل آورند . لذا شما مختار شرکت در پژوهش بوده و اطمینان داشته باشید پذیرش یا امتناع شما جهت شرکت در مطالعه تاثیری بر روند درمان و ارائه مراقبت به شما نخواهد داشت.
ارائه توضیحات درمانی
1- در مدت اقامت در بیمارستان احتمالاً اقدامات تشخیص درمانی متعددی برای شما انجام خواهد داشت که پزشکانتان در خصوص این اقدامات به شما اطلاعات لازم را ارائه خواهند داد . اطلاعاتی که نیاز است به شما ارائه شود شامل:
روش های تشخیص درمانی، تشخیص بیماری، سیر بیماری پیش آگهی و عوارض، درمان های پیشنهادی و روش های جایگزین و نتایج احتمالی انصراف از درمان
2- لازم است پس از ارائه اطلاعات در فاصله زمانی سریع و مناسب ، مواردی را که صلاح می دانید یا افرادی از قبل خانواده و افراد مورد اعتماد مشورت نموده و نتیجه را سریعاً به پزشکان معالجتان اطلاع دهید. پرستار شما در خصوص اقدامات پرستاری که برایتان انجام می دهد به زمان ساده برای شما توضیح داده و چنانچه متوجه برخی از موارد نشدید بدون ترس و نگرانی از ایشان سوال نمایید.
اقدامات امنیتی
1- کلیه اطلاعات و اسرار شما محرمانه بوده و کسی حق ندارد بدون مجوز اطلاعات مربوط به شما را به دیگران اعلام نماید. در صورت اجازه شما پرونده جهت مطالعه به همراهان پزشک یا پیراپزشک شما داده می شود.
2- در صورتی که درخواست شما یا ولی قانونی شما ، تصویر کاغذی ، یا فایل الکترونیکی اطلاعات و تعهدات مربوط به پرونده و نتایج اقدامات پاراکلینیکی (CTاسکن، MRIو ...) طی انجام مراحل قانونی با دستور کتبی ریاست در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
3- به دلیل مسائل حفاظتی دوربینها در بخشها و قسمت های مختلف بیمارستان نصب شده است.
4- هرگز اشیا با ارزش و گرانقیمت ، پول را به همراه نیاورید و در صورت همراه داشتن وسایل شما در حضور پرستار، همراه و نیروی انتظامی در فرمی مخصوص صورتجلسه و به همراه درجه اول شما(با ارائه کارت شناسایی عکسدار) تحویل داده می شود.
افراد واجد شرایط تصویر (کپی) اطلاعات پزشکی بیمار
1- خویشاوندان نسبی درجه یک شامل جد(پدر)، جد پدری(پدربزرگ)، مادر، فرزندان و نماینده قانونی
2- در صورت احراز عدم وجود یا دسترسی خویشاوندان نسبی درجه یک، افراد درجه دوم یعنی خواهر و برادر
3- در خصوص سایر افرادی که ناتوان بوده و عجز از حضور دارند؛ فرزندان یا همسر
4- در مواردی مانند نازایی و مشکلات روا نپزشکی، جز با رضایت بی قید و شرط از طرف همسر، ارائه تصویر پرونده بالینی امکان پذیر نمی باشد.
تسهیلات نظرخواهی از پزشک دوم (مشاور)
در صورت درخواست شما و با اطلاع و هماهنگی پزشک معالج، تسهیلاتی برای نظرخواهی از پزشک دوم مهیا می شود. لازم به ذکر است مسئولیت قانونی سلامت شما و روند درمانتان به عهده پزشک معالج بوده، این نذرخواهی صرفا جنبه مشورتی داشته و در صورت تآیید پزشک معالج، دستورات وی قابل اجرا خواهد بود. لازم به ذکر است تآمین هزینه و جلب موافقت پزشک دوم بر عهده شما می باشد. سرپرستاران بخشها به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد.
آموزش های حین ترخیص
در هنگام ترخیص پزشک و پرستار آموزشهایی را در خصوص ادامه مراقبتها و اصول خودمراقبتی به شما خواهند داد. توجه داشته باشد که فرم آموزش حین ترخیص را از منشی تحویل بگیرید. در این فرم اقداماتی که شما بایستی در منزل انجام دهید ؛ برای شما توضیح داده شده است. لذا قبل از ترخیص از بیمارستان حتماً آنرا مطالعه و در صورتی که بخشهایی از آن را متوجه نشده اید حتماً سوال نمایید. لازم به ذکر است در مواقعی که تست کلینیکی یا پاراکلینیکی معوقه(نتیجه آزمایش، گزارش TC یا IRM، حتما کارت بدرقه را که شامل نوع تست و زمان جوابدهی آن است؛ از منشی بخش تحویل بگیرید.
اطلاعات حسابداری و هشدارهای مالی:
1- در مراجعه بیمارستان حتماً دفترچه بیمه را همراه داشته و به هیچ عنوان دفترچه بیمه و سایر مدارک خود را در اختیار دیگران نگذارید؛ زیرا مسئولیت شرعی و قانونی دارد.
ارائه اصل دفترچه بیمه هنگام مراجعه کارشناسان بیمه جهت تأیید بیمه الزامی است.
2- ارائه کد ملی بیمار هنگام پذیرش الزامی است.
3- در صورت داشتن بیمه تکمیلی قبل از ترخیص معرفی نامه بیمه تکمیلی را تهیه نمایید. منشی بخش ادامه فرایند را به شما توضیح داده خواهد داد.
4- در صورت نداشتن بیمه به منظور استفاده از بیمه سلامت ایرانیان اقدام نمایید. در غیر این صورت هزینه شما به صورت آزاد محاسبه می شود.
5- پرداخت هزینه های مالی با هماهنگی قسمت حسابداری و فقط از طریق صندوقهای بیمارستان می باشد. لذا پرداخت وجه به هیچ طریق دیگری در بیمارستان مرسوم نمی باشد.
مقررات رفت و آمد
1- از تجمع جلوی درب های ورودی و خروجی سطوح جداً خودداری نمایید.
2- در واحد تریاژ بیمارستان اولویت معاینه و انتقال، با بیماران بد حال می باشد.
3- ساعات تعویض بیمار به شرط داشتن کارت همراه به شرح ذیل می باشد:
صبح: 3/9-30/8 ظهر 13-12 شب 22-21
4- زمان ملاقات روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت 14:30 لغایت 16:30 بوده و از ورود اطفال کمتر از 12 سال به مرکز ممانعت به عمل خواهد آمد.
5- در زمان اتمام ملاقات بیمارستان را ترک کرده و با پرسنل حفاظت فیزیکی در این مورد همکاری نمایید.
6- در بخش اورژانس نیز ملاقات و ساعت تعویض همراه مانند سایر بخشها می باشد.
فرآیند ترخیص
ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمام بیماران، به منظور رفاه حال شما، این مرکز سعی در به حداقل رساندن مدت زمان انتظار شما جهت فرآیند ترخیص داشته و بدین منظور واحدهای ترخیص اقماری که مجهز به سیستم پایانه فروشگاهی (SOP) می باشد؛ در کلیه سطوح دایر گردیده است. در روز ترخیص، صورتحسابی کامل شامل تمامی هزینه های تشخیصی و درمانی به شما ارائه می گردد. همچنین به منظور پیشگیری از سردرگمی بیمار/همراه، تعیین تکلیف کل پرونده اعم از دارویی و آزمایشات در یک مکان انجام و منشی بخش فرآیند اجرایی ترخیص را انجام خواهد داد . در فرآیند ترخیص به هیچ عنوان از همراه بیمار استفاده نخواهد شد مگر در مواردی که همراه تمایل به استفاده از سیستم SOP ندارد که در این صورت جهت پرداخت وجه توسط منشی بخش به بانک مستقر در سطح 2 راهنمایی می شود.
در مواردی که لازم است استرداد وجه انجام شود؛ ارائه کد شبا الزامی است.
مقررات عمومی
1- ساختار فیزیکی و تجهیزات بیمارستان سرمایه ای ملی است لذا نگهداری آن وظیفه همه شهروندان فهیم و دلسوز می باشد.
2- راهنمای طبقات به صورت تابلو نوارهای شبرنگ بر روی دیوار سطوح مشخص شده است.
3- تابلوی سامانه رسیدگی به شکایات تعرفه ای 190 (بدون پیش شماره و کد) و 1590 (بدون پیش شماره و کد) در واحد های پذیرش و ترخیص تمام سطوح نصب است لطفاً آنرا بخاطر بسپارید.
4- ارائه خدمات و مراقبت های پرستاری در این مرکز روش method case ( بیمار موردی) می باشد یعنی هر پرستار مسئول رسیدگی به چند بیمار است . لذا در صورت بروز هر گونه مشکل با استفاده از سیستم احضار پرستار که نحوه کار با آن توسط پرستاران آموزش داده شده است؛ به پرستار خود اطلاع دهید.
5- به هنگام استفاده از آسانسور به ظرفیت آن توجه نمایید.
6- از آوردن اطفال زیر 12 سال به عنوان ملاقات کننده به بیمارستان خودداری نمایید.
7- رعایت بهداشت متضمن سلامت همه است لذا در حفظ و پاکیزگی محیط بیمارستان همکاری نموده و زباله های عادی را در سطل های آبی و زباله های آلوده و عفونی را در سطل های زرد بریزید.
8- در انتهای هر بخش راهروی اضطراری وجود دارد. درصورت بروز هر گونه خطر از آن استفاده نمایید.
9- واحد پیگیری امور بیماران در طبقه سوم جنب سلف سرویس آقایان مستقر بوده و شما می توانید پیشنهادات، انتقادات،شکایات ، تقدیر و رضایتمندی خود را از طرق زیر با ما در میان بگذارید. درخواست شما در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه به صورت حضوری یا از طریق شماره تلفن ثبت شده به اطلاع شما خواهد رسید لطفاً شکایات خود را تا حد امکان کوتاه و روشن بیان نمایید به شکایاتی که دارای اطلاعات ناقص و نادرست است پاسخ داده نخواهد شد.
مراجعه حضوری
· ارسال پیامک به شماره 5000260818
· تلفن گویای 34282900
· تماس با داخلی 2795 و 2633
· صندوق های شکایات در تمام سطوح مرکز
· سایت بیمارستان به آدرس imamreza.kums.ac.ir
همچنین لازم به ذکر است سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به آدرس اینترنتی ri.vog.thsadheb.cf آماده پاسخگویی سریع و الکترونیکی به مکاتبات بیماران و همراهان می باشد.
10- در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد ضمن تکمیل فرم مربوطه که در ایستگاههای شکایات و انتقادات واقع در سطوح وجود دارد ما را در جهت ارائه خدمات بیشتر یاری فرمائید.
11- تختهای بستری ظرفیت و توان تنها یک بیما را داراد لذا شایسته است همراهان محترم از نشستن و خوابیدن بر روی آنها خودداری فرمایند.
12- در حفظ و نگهداری کارت شناسایی همراه که توسط واحد پذیرش برای شما صادر می شود کوشا بوده و حتی در زمان انتقال بیمارتان به بخش های مختلف نیز آن را حفظ نموده و تا در روز ترخیص به منشی بخش تحویل دهید.
13- در ساعات ویزیت اساتید به دلیل حفظ حریم خصوصی و رعایت محرمانگی اسرار بیمار و جلوگیری از اختلال در روند درمان از بخش خارج شوید. بعد از اتمام معاینه بیماران دستیاران و اساتید پاسخگوی شما خواهند بود .
14- ملاقات در بخشهای ویژه با هماهنگی مسئول بخش امکان پذیر خواهد بود.
15- از انداختن زیر انداز و استعمال دخانیات در محوطه بیمارستان اکیداً خودداری نمایید.
16- در صورت برخوردبا افراد مشکوک، نیروی انتظامی ( حفاظت فیزیکی) را در جریان قراردهید.
17- طبق مقررات اجازه عمل و اخذ رضایت آگاهانه در اقدامات درمانی از خود بیمار گرفته می شود. در مواردی که بیمار به سن قانونی نرسیده (زیر 18 سال) فقط پدر، ولی قانونی بیمار و مادر در صورت داشتن برگ حضانت اجازه رضایت دارند.
18- بوفه مرکز در سطوح 1 و سطح 2 واقع شده است.
19- خواهشمند است پمفلت اطلاعات اختصاصی مربوطه به بخش های که در آن بستری هستید را از پرستاران تحویل بگیرید.
20- با مراجعه به راهنمایی مراجعین وبسایت بیمارستان با آدرس imamreza.kums.ac.ir می توانید به راهنمای پذیرش وترخیص ضوابط و بیمه های طرف قرار داد، هزینه های بستری، سامانه شکایات تعرفه ای آدرس و شماره تلفن مطب پزشکان دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است سیستم نوبت دهی الکترونیکی کلینیک بوستان بر روی سایت فعال می باشد.
21- در هر بخش بیمارستان جعبه فرائض دینی شامل چادر نماز، سنگ تیمم، مهر، سجاده، قرآن کریم و مفاتیح گذاشته شده است در صورت نیاز می توانید پرستار را در جریان قرار دهید. در تمام بخشهای بستری جایگاه موقت نماز تعبیه شده است. پرستار شما محل جایگاه نماز را به شما راهنمایی خواهند نمود.
22- محل استقرار مشاور مذهبی فرهنگی مرکز در طبقه سوم جنب واحد آموزش ضمن خدمت می باشد ایشان از ساعت 13-11 همه روزه به صورت حضوری یا تماس با داخلی 2277 پاسخگوی سوالات شرعی شما عزیزان خواهند بود.
23- در صورت تمایل به حضور بر بالین بیمارتان می توانید از طریق شماره مذکور یا مراجعه حضوری مشاور مذهبی فرهنگی را در جریان قرار دهید. نمازخانه مرکز در سطح 3 جنب واحد پذیرش واقع شده است و همه روزه نماز ظهر و عصر در این مرکز به جماعت برگزار می شود.
24- جهت به حداقل رساندن تردد در بیمارستان ، کاهش ملاقات و اطلاع شما از وضعیت بیمارتان،در لابی مرکز تلفن داخلی جهت تماس با بخش ها در نظر گرفته شده است. لذا خواهشمند است استفاده صحیح از آن را مد نظر قرار دهید.
25- به منظور رعایت طرح انطباق ، حضور همراه خانم در بخش آقایان و بالعکس ممنوع است.
26- همراهی یکی از والدین با کودک طی مراحل تشخیص درمانی الزامی است. در کلیه مراحل مختلف تشخیصی درمانی مراقبتی از جمله معاینه های توسط کادر درمان غیر هم جنس، بیمار می تواند فرد معتمد خود را همراه داشته باشد مگر این امر خلاف ضرورتهای پزشکی باشد.
27- بیمارستان برای بیماران و همراهان پارکینگ ندارد. اما یک پارکینگ عمومی بالاتر از ورودی اورژانس واقع شده که می توانید از آن استفاده نمایید و به سایر ملاقات کنندگان بیمارتان نیز اطلاع دهید.
28- از آوردن گل طبیعی اکیداً خودداری نمایید.
خدمات رفاهی
این مرکز جهت رفاه بیماران و همراهان گرامی، خدمات رفاهی زیر را در نظر گرفته است:
دستگاه زیراکس در سطح3(روبروی واحد پذیرش) و ورودی اورژانس
تلفن عمومی
تلفن داخلی جهت تماس با بخشهای بستری و اطلاع از وضعیت بیمارتان
ایستگاه مطالعه در سطح 3
ایستگاه شارژ موبایل در سالن انتظار بیماران سطح 3، سالن انتظار بیماران رادیوتراپی، بخش انکولوژی، سلف سرویس آقایان1 و سطوح کلینیک بوستان
ارائه وعده های غذایی به همراه بیماران و منوی دو غذایی به بیماران(غذای دوم جوجه کباب می باشد.)
بوفه در سطوح 1 و 3
واحد اطلاعات در لابی(سطح 2)
بانک صادرات در دو سطح 1 و 2
صندلی در سالنهای انتظار
تلویزیون در سالنهای انتظار بهمراه پخش پیامهای آموزشی و بهداشتی
آبسرد کن در تمام سطوح
فضای نگهداری کودکان ملاقات کننده بهمراه مربیان آموزش دیده
آژانس تلفنی واقع در ورودی اورژانس