بسامی

همکاران 

آقای مصطفی احمدی

شرح وظایف مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه :
1. کسب دستور العملهای لازم در زمینه خدمات پشتیبانی از معاونت توسعه مدیریت و منابع.
2. اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی و ارائه راهنمائی لازم در مورد بودجه تدارکاتی واحدهای تابعه.
3. بررسی و تعیین سیستم انبارداری مناسب و نظارت بر استقرار آن .
4. نظارت بر امر نگاهداری و حفاظت کالا و امور تدارکاتی واحدها.
5. نظارت بر کار متصدیان و کارکنان و رانندگان و همچنین نظارت بر امور تعمیرگاههای تحت سرپرستی.
6. نظارت بر بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره.نظارت بر خرید تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان بمنظور تامین لوازم مورد نیاز واحدها.
7. پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل،تجهیزات و برآورد هزینه خرید و حمل آنها در قالب برنامه ها و دستورالعملهای مربوطه.
8. کنترل و نظارت در تنظیم و نگهداری حسابها و دفاتر اجناس موجود در انبار.
9. نظارت بر حفظ و حراست ساختمانها،تاسیسات،تلفخانه و وسائل موجود آنها.
10. نظارت بر انجام امور مربوط به تعمیر ،تنظیف ساختمانها ،وسائل اداری،تامین سوخت، روشنایی.
11. نظارت بر حسن اجرای وظایف دبیرخانه و بایگانی.
12. تهیه و تنظیم گزارشهای لازم جهت مقامات مسئول.
13. شرکت در جلسات اداری مربوطه.
14. تنظیم و تدوین شرایط و مفاد قراردادهای امور خدماتی ،تجهیزاتی و ...
15- سیاستگذاری برای سیستم ترابری دانشگاه و ساماندهی طرح استراتژیک اداره خدمات.
16- انجام کار کارشناسی معاملات عمده دانشگاه.
17- نظارت برعملکرد فنی نقلیه.
18- پالایش آنالیز آمار اتومبیلهای دانشگاه و هماهنگ نمودن با دارایی.
19- نظارت بر عملکرد رانندگان و سامان بخشی به ماموریتهای برون شهری.
20- نظم بخشی به ماموریتهای درون شهری و ارائه خدمات به سمینارها و همایشها.
21- پالایش نیروهای خدماتی و معرفی به واحدهای تابعه دانشگاه.
22- نظارت بر عملکرد شرکتهای خدماتی.
23- پیگیری امور رفاهی پرسنل خدماتی.
24- پیگیری امور جاری حوزه مدیریت امور عمومی.
25- سیاستگذاری و پیگیری خرید اتومبیل برای دانشگاه.
26- پیگیری پلاک گذاری اتومبیلهای دانشگاه.
27- برنامه ریزی مزایده خودروها و پیگیری امور مربوطه.
28- پالایش اتومبیلهای اسقاطی و برگزاری مزایده آنها .
29- نظارت برمصرف سوخت اتومبیلها.
30- تهیه و برنامه ریزی سوخت جایگزین در شرایط بحرانی.
31- هماهنگی و همکاری باواحدهای تابعه دانشگاه در خصوص اردوهای فرهنگی تفریحی.
32- کنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل حوزه مربوطه.
33- نظم بخشی و جمع آوری اضافه کار پرسنل و پیگیری امور مربوطه تا حصول نتیجه.
34- سامان بخشی و استقرار متقاضیان استفاده از مهمانسراها.
35- کنترل و نظارت برچک لیست شرکتهای خصوصی طرف قرارداد – خدمات تکثیر و ...
36- پیگیری کمیسیون ماده 2 دارایی مربوط به دانشگاه (خرید و فروش و انتقال).
37- تشکیل تعاونی مسکن برای پرسنل ستاد و پیگیری امور مربوطه.
38- تهیه و توزیع غذای پرسنل ستاد.
-39انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق.
40- انجام خدمات به سازمانهای خارج از دانشگاه –مثل استانداری-ستاد تبلیغات ،نفوس و مسکن و که با توجه به کمبود شدید راننده و اتومبیل با برنامه ریزی مدون و دقیق بدون وقفه خدمات رسانی انجام می شود نقل و انتقالات ملزومات سنگین واحدهای تابعه و امور مربوط به حوزه ستاد توسط این مجموعه برنامه ریزی انجام می شود. ارم