..
. وظایف و فعالیت ها ی واحد واحد رسیدگی به شکایات..
- راهنمائی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع
- دریافت شکایات به صورت حضوری،تلفنی،صندوق و...
- پیگیری شکایات و ارائه پاسخ به شاکی در اسرع وقت
- اعلام تذکر به پرسنل با توجه به تخلف صورت گرفته و در صورت تکرار ارجاع آن به مراجع بالاتر جهت طرح و تصمیم گیری در کمیته های مربوطه
- پیگیری،بررسی و پاسخ به شکوائیه های وصولی از معاونت درمان،اداره بازرسی دانشگاه و سایر ادارات
- پیگیری مسائل حقوقی مربوط به بیمارستان و همکاری با مدیران و سایر پرسنل در مراجع قضایی و اداری از جمله دادگاه،دادسرا،کلانتری،اداره کار و...
- ارائه مشاوره حقوقی لازم به پرسنل بخش ها و واحدها