. وظایف و فعالیت ها ی واحد واحد رسیدگی به شکایات..
- راهنمائی و مشاوره ارباب رجوع جهت طرح شکایت و دریافت شکایات از ارباب رجوع
- اعلام تذکر به مراکز با توجه به تخلف صورت گرفته
- مکاتبات جهت دریافت مستندات وپرونده شاکی از مراکز
- بررسی و پاسخ مکاتبات وزارت بهداشت، دادسرای جرایم پزشکی، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی مربوط به شاکیان این ارگانها
- دریافت و بررسی شکایات از سامانه 1590 ودر خواست بازدید وپیگیری تا حصول نتیجه
- پاسخ به شکایات سامانه 1690 ( شکایات سرپایی) و پیگیری تا حصول نتیجه
- ارائه گزارش عملکرد واحد شکایات به ارگان های مرتبط
- انجام امور مربوط به پرونده های کمیسیون ماده 11(سازمان تعزیرات حکومتی)