حسابدار

شرح وظایف مدیر مالی   

تقسیم کار بین پرسنل بخش مالی و حسابداری و درآمد و صندوق بیمارستان   
کنترل دفاتر حسابداری مانند    دفاتر معین ، دفاتر درآمد ، دفاتر رسیدگی و اسناد ، دفاتر خرید کالا و دفاتر بودجه و اعتبارات
تشخیص و طبقه بندی اعتبارات ، نظارت در ثبت و نگهداری اعتبارات برابر موازین و مقررات مالی و اعتبارات مصوبه ، مقایسه های ارسالی و اعتبارات حواله شده از مرکز و تامین اعتبار هزینه های جاری شهرستان  .
امضاء چک ها و انطباق ته چک با موجودی دفاتر بانکی و اسناد مثبته و برگه های محاسباتی  .
بررسی صورتحساب اموال شهرستان و مطابقت آنها با آئین نامه های اموال  .
اهتمام لازم در واریز حسابهای قطعی و تنظیم صحیح حساب به موقع و ارسال یک نسخه از صورت حساب ماهیانه به امور مالی استان  .
کنترل و امضاء لیست و اسناد هزینه ، محاسبه پرداختها و صدور و نگهداری برگه های محاسباتی با رعایت مقررات مالی
نظارت بر کار پرسنل    .
تهیه و تنظیم صورت دیون و تعهدات مربوط به مطالبات کارکنان  .
نظارت بر عملکرد واحد در آمد  .
انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق .
اجرای دستورالعملها و قوانین مالی واصله در فعالیتهای جاری بیمارستان
نظارت بر بایگانی اسناد و مدارک مالی و حسابداری
آموزش کارکنان جدیدالورود به قوانین جاری بیمارستان در بخش مالی و بهبود و ارتقاء دانش آنها
شرکت در جلسات استانی و شهرستانی مربوطه
شرکت در کلاسهای آموزشی عمومی و تخصصی بخش مالی

 

                                                                                                 ارم