مقررات عمومی بیمارستان:
1-ساختار فیزیکی و تجهیزاتی بیمارستان، سرمایه ملی به شمار آمده و لذا نگهداری از آن وظیفه همه شهروندان فهیم و دلسوز می باشد.
2-جهت اطلاع ازحقوق بیماران، حتما منشور اخلاقی نصب شده در ورودی بخش و کتابچه راهنما را مطالعه فرمایید.
3-در صورت بستری بیمار در بخش، تأیید معرفی نامه، دفترچه بیمه از سوی کارشناسان مقیم سازمانهای بیمه ذیربط، الزامیست. در صورت نداشتن دفترچه بیمه، در اسرع وقت حتما اقدام فرمایید.
4-جهت اطلاع شما از سازمانها و شرکتهای طرف قرارداد با بیمارستان و همچنین درصد فرانشیز خدمات بستری و سرپایی در واحد پذیرش در سطوح 1 و 3، و نیز واحدهای ترخیص در تمام سطوح، تابلوهای راهنما نصب شده است.
5-به هنگام استفاده از آسانسور، به ظرفیت آن توجه فرمایید.
6-بنا بر دستور ریاست محترم بیمارستان، ورود کودکان ملاقات کننده کمتر از 12 سال جهت ملاقات ممنوع است.
7-ساعت ملاقات در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه، از ساعت 16:30-14:30 می باشد.
8-رعایت بهداشت، متضمن سلامت همه انسانهاست.لذا در حفظ پاکیزگی محیط بیمارستان(اتاق های بستری، سرویس های بهداشتی و...) همکاری نموده و زباله های عادی را در سطل آبی بیندازید.
9-پس از استفاده از سرویس بهداشتی، شیرهای آب را بسته و لامپ ها را خاموش نمایید.
10-لباس بیمار، روتختی، ملحفه یکبار مصرف، دمپایی، مسواک و حوله به صورت ست کامل در داروخانه به فروش می رسد. در صورت تمایل می توانید نسبت به تهیه این اقلام برای بیمار خود اقدام نمایید.
11-در انتهای هر بخش راه پله اضطراری وجود دارد. در صورت بروز هرگونه خطر از آن استفاده نمایید.
12-سیستم هواساز اتاق ها کارکردی همانند یخچال های خانگی دارند.لذا جهت گرم و سرد شدن هوای اتاق در فصول سرد و گرم، به بسته بودن پنجره ها توجه فرمایید.
13-تخت های بستری، ظرفیت و توان بستری تنها یک بیمار را دارند.فلذا شایسته است همراهان محترم از نشستن و خوابیدن بر روی آنها خودداری نمایید.
14-واحد رسیدگی به شکایات مستقر در سطح سوم بیمارستان جنب آشپزخانه، مسئول بررسی و پاسخگویی به شکایات شما خواهد بود.
15-مشاور فرهنگی-مذهبی بیمارستان در سطح سوم مرکز مستقر بوده و با شماره داخلی 2277 و یا به صورت حضوری، پاسخگوی سوالات شرعی و نیازهای عبادی، اعتقادی شما عزیزان خواهد بود.